其實小朋友不是「曳」,很可能只是照顧者未明白全日如何舖排作息! 小朋友其實很無辜…照顧者也照顧得很辛苦…

BB大約5個月大時,雖然夜晚已經可以一覺訓天光,但日頭既作息時間日日唔同,而且訓覺要氹好耐,令照顧者花好多時間係氹訓覺上。搵左Charlotte之後,佢有係bb休息環境、活動、食量俾意見。跟時間表既開頭兩三日係未見效因為BB適應時大人都要適應,之後果幾日開始捉到BB既活動同休息模式,搵到一個岩自己用既貼身時間表,感覺已經上左軌道,最後大概一星期多d BB入睡情況已經大大改善,大人壓力亦減輕左!

Flora Lam

With the professional advice and practical tips from Charlotte and her team, I was able to help my 8-month-old son learn to fall asleep on his own. We were considering the dreadful cry-it-out method and tried it for two nights, both resulting in baby Sebastian vomitting. It was a nightmare! Charlotte helped us adjust his daily schedule and feeding routine so when it's time to sleep, he is tired enough to fall asleep quickly with little calming but not overtired. Step by step, we helped baby Sebastian sleep better and longer through his daytime naps and nighttime sleep. Highly recommend the service of Baby Sleep Well to parents seeking support to help their little ones sleep better!

Wei-Ying Lin

Join左之後即刻睇唒所有片同跟時間表,第一晚就奇蹟地由夜晚7點半訓到第二朝9點,人生即刻充滿番希望!...多謝charlotte幫左我同老公有番me time👍🏻👍🏻👍🏻

Katie Cheung

熱烈推薦Charlotte,Baby Sleep Well幫助改善小朋友睡眠計划! 我個囡囡係5個月大左右就參加Baby Sleep Well嘅課程,我睇咗影片,之後跟咗時間表,原來個小朋友都可以好神奇地自己入睡!呢幾晚,連續3,4晚都係放佢自己係嬰兒床度,佢自己揾到方法瞓著咗!十分開心同埋好感激Charlotte 及其團隊幫我解決咗問題!小朋友有好覺瞓,咁樣我就可以有多啲時間陪哥哥。

Kay Thompson

小朋友由細到大都要攬住訓,一離開佢身邊佢就會醒,一晚訓教醒4-5次。每次由入房到入睡至少一個鐘,仲要不停爆喊。我都不停質疑自己係未做得唔好。所以係小朋友18個月大我就搵左Charlotte幫我。 一開始Charlotte 了解左小朋友既情況,同我分析左問題,教我調整時間表。 第一個星期己經見到小朋友係日頭情緒比之前穩定左,食野胃口都好左。已經好感動 之後keep住再調整,發現小朋友半夜醒左竟然會自己嘗試訓返,唔會係到不停喊。 ... 所以好推薦遇到睡眠問題既媽媽唔好怪自己亦唔好怪小朋友,搵下專家幫手。你會發現小朋友原來可以訓得好,食得好,心情好

Viann Yeung

我喺BB個半月嘅時候join咗0-3個月嘅睡眠指南。嗰時陪月岩岩走,可能日間照顧者唔同咗,加上未有規律作息,所以BB日頭唔肯瞓覺。Baby Sleep Well嘅video內容清晰易明,跟住建議嘅時間表做,慢慢會有明顯效果。除咗同BB建立咗規律作息,仲縮短咗氹瞓時間。如果有朋友有BB睡眠問題,我一定會推薦Charlotte!

Sharon Lui

自從參加左嬰兒睡眠計劃,除左自己同家人多左時間休息,最重要係仔仔瞓覺時,經常紥醒扭抱既問題改善左好多,同時亦都無再成日甘炆憎,開心精神左,做返個開心bb,參加完覺得係值得既!

Sharon SK

仔仔以前半夜成日喊 每晚都醒幾次 搞到成家無覺好瞓 好彩遇到Charlotte 喺調節完作息時間表之後 仔仔瞓得好咗好多 已經無半夜成日醒👏🏼👏🏼 小朋友瞓得好 心情都好好多

Kathy Cheung

寶寶的睡眠問題可能到3-4歲才會逐漸消失,反而有研究指年幼時睡不好的寶寶,5歲後較多行為和情緒問題。

相信爸爸媽媽都十分渴望能早日改善寶寶睡眠問題! Charlotte希望陪伴爸爸媽媽,越早行動,越易改善!

曾協助不同專業人士(如兒科醫生爸爸、兒科病房護士媽媽、大學教授媽媽等)的寶寶解決睡眠問題,亦有處理各種奇難雜症的經驗(沒有嬰兒床、早產寶寶、心臟病寶寶等),不怕接受挑戰,為爸爸媽媽提供全面的支援

參加課程後,家長會於24小時內收到影片課程登入資料,課程內有工作紙及指引,教導家長一步一步改善寶寶睡眠。

近年不少家庭移民外地,未必有長輩或僱傭姐姐同行,爸媽照顧上更為吃力。如果恰巧孩子未有穩定作息,半夜驚醒多次,更令爸媽加重壓力。

Charlotte曾幫助移民到德國、美國、加拿大、台灣、澳洲等地的家庭,亦是用同樣的秘訣。此課程指導爸媽逐步調節時間表,就算身處外地亦適合。

請先參加45分鐘電話諮詢,讓Charlotte分析問題及作初步建議

真係好多謝你哋🙏🏻幾日就已經調整左佢訓天光,終於大家都有覺好瞓,真係好開心!!!!!

媽媽E (1歲囡囡)

呢段時間好感謝Charlotte 因為仔仔訓教成日醒問題、令我好困擾,係我情緒面臨 臨界點時,決定搵你幫忙!先發現原來仔仔作息時間咁亂,亦令我知道一個baby應有既作息係點,令我識得處理左好多!呢家仔仔作息好左好多,玩夠,再小睡,都變得好易入睡,之前11點幾12點先訓既佢,呢家9:30左右就可以訓教,同老公多左啲時間相處,睇下電視♥️晚上就寢,由奶睡,都改左床仔陪拍,感覺好好多!呢家凌晨都穩定左,我地都訓得好左😃亦好多謝你,有一晚我情緒好差時,陪我傾左一個電話,令我知道要多啲欣賞自己💪🏻♥️thank you so much 😊

Bie Lam

我哋响囝囝七個半月嘅時候搵Baby Seep Well 團隊幫手,當時囝囝每晚扎醒5-6次,日頭明明好攰又唔肯瞓覺,搞到佢成日心情都好差。真係好感恩遇到Charlotte 同Yani!整個跟進過程佢哋都跟得好足,將囝囝嘅問題逐一拆解,只係用咗一個多星期嘅時間,囝囝已經可以响日間有足夠小睡。之後半夜扎醒次數更由5-6次減到只有1次。囝囝瞓得好咗,食嘢食得多咗,心情都靚咗。真係好多謝Baby Seep Well 團隊!

Angel Lun

多謝Baby Sleep Well團隊嘅幫助,我BB十個月大,要抱住先可以入睡,半夜醒幾次,但自從Charlotte幫我哋調節左BB嘅作息同飲食時間,佢竟然可以一星期內成功自行入睡,半夜就算醒咗,都可以自己坐起身玩一陣,跟住瞓番,唔會喊,我哋真係覺得好神奇,而家BB晚上8:30瞓覺,我哋真係多咗好多時間,同埋終於大人同BB都可以有充足睡眠!☺️

Karen Leung

我跟足網上課程嘅指示 食飽d 放多少少電 房有咁暗得咁暗 弟弟真係訓得耐左 由半個鐘變成2個鐘 真係好開心 因為弟弟成日訓蚊滋覺 一d都唔生肉 俾人話細粒 希望弟弟訓好d再發展得好d

Yani Lee

我囡囡七個月大,一直訓得好差, 經常醒,一日可以唔小睡,整天訓覺時間可以少到得七至八小時 在媽媽group 有位媽媽介紹左她也有用過的sleeping consultant Charlotte 俾我,私底下向這位媽媽 了解下個課程,結果我上Charlotte 個網上課程 我由今個星期三晚特訓Bb,佢訓到連續超過11hrs (又破左出世紀錄 星四晚,接近11 hrs 星五晚,接近10hrs 昨晚,接近11 hrs 暫時BB的睡眠質量好有改善(好感動)😭❤️ 我同姐姐好開心呀!多左好多free time 🤣 Charlotte 會因應不同BB的細節位去解答你的問題 個人覺得對我好有幫助呀 不過,真的要忍受到BB的喊聲lor 堅持到底,會見到BB🐷🐷進步✊✊✊ 這幾天BB八點前已入睡了,感動到想哭😢 不過也不要鬆懈,要堅持.堅持及一致用Charlotte 的方法✊✊ Thanks Charlotte ❤️

Step Lee

常見問題